3 Haziran 2009 Çarşamba

Sigarasız 4. güzel gün ...

Bu kadar keyifli olacacağını kesinlikle tahmin etmezdim . Sigara içmiyor ve içmeyecek olduğumu düşünmek bile başlı başına güzel . Evden çıkarken pakedimi aldım mı diye düşünmemek,kötü kötü kokmamak,sabahları sigara tadını hissetmeden uyanmak ve kendim için iyi bir şey yaptığımı bilmek de bonusları ! :)
Bilimsel olarak bünyede :) meydana gelen değişiklikler :
  • Karbonmonoksit vücudumdan tamamen atıldı
  • Akciğerim , sgaranın neden olduğu mukusu temizlemeye başladı
  • Koku ve tat hislerimde artış var (sadece ben demiyorum , bilimsel olarak da :) )
  • Vücudumdaki nikotin tamamen temizlendi
  • Akciğer kapasitesi arttığı için , solunum artık daha kolay hale geldi

İçmememde devirdiğim 3. ay'ı da ilan edeceğim.

Darısı herkesin başına ! :)

Hiç yorum yok: