16 Ağustos 2009 Pazar

Adrasan'da tatil

Gürültüye gelemiyorum,biraz kafamı toplamam gerek,bütün sene İstanbul'u gez-toz yoruldum sakin sakin sahile uzanayım,yeşilliğe karşı tertemiz denizde yüzeyim diyorsanız,benden size henüz bozulmamış bir tatil beldesi önerisi 'Adrasan'.Bilenler biliyordur Olympos ve Çıralı'ya çok yakın bu şirin belde :) Oraların kalabalığı yok ama sahillerde , bence en güzeli akşamları Adrasan'da yapacak hiç bir şey yok :) Mecbur dere kenarında ördeklerle oturup kitap okuyor,yada yanınızda sevdiğiniz kim varsa eş-dost-aile muhabbet ediyorsunuz.

Konaklama için Aybars Otel'i tavsiye ederim,ben her sene öyle yapıyorum . Zaten Yoga guruları geliyormuş dünyanın çeşitli yerlerinden bu ufak otele,sakin ve huzurlu bir yer olduğu için.




Adrasan ile ilgili son olarak gündüz katılacağınız tekne turunda Olympos,Ceneviz-Sazak Koyu tarafına gitmenizi öneririm. Biz bu gezimizde rotadan fazla uzaklaştık ve yerli bir kabile ile karşılaştık , birbirimize hemen ısınıp fotoğraf çekildik,gururla sizlerle de paylaşıyorum :)



Sevgiler ...

1 yorum:

sabiha dedi ki...

seda ne kadar zevklerimiz uyuşuyor :)) yoksa sen benim kızımmısın:))adrasanada aşığım:))tam sahildeki sinemis otelide tavsiye ederim gerçekten cennet bir yer adnanla unutamadığımız bir tatil geçirmiştik orada:))