3 Eylül 2009 Perşembe

Orçuk Künek albümleri

Sezyum.com'da gezinirken gördüm,hatırladım,sevindim !Yaw bir Orçun Künek vardı Leman zamanında , ne gülerdik. Keşke yine olsa,albüm yapsa :P
Hemen bir kaç kasedini :) paylaşayım . A yüzü B yüzü karışık :)

1.Seher vakti kurşun sıktım görümceme

2.Yeterli sermaye bulsa su istasyonu açar şu deli gönül dıley dıley

3.Almaya'dan oto rulmanı ısmarladım amcaoğluna(slow)

4.Birisine adres sorarken dolu dolu yaşarım o anı.(rap)

5.Operaya gidende içime daral geldi (uzun hava)

6.Sevdiceğe çiçek alırken lagaluga yaptı çiçekçi, tarumar ettim
dükkanı.(tekno)

7.Esim ustume puma getirse hic aldirmam(arya)

9.Düğünümüz ses getirecek yurt genelinde

10.Evde hayvan besleyemem ona masraf yapamam

11.Mona lisa dedikleri bir tablodan ibaretmiş meğer

12.Birşey anlatırken misal vermeyin bana

13.Kavga olsa kaçarım

14.Kulagına pilav kaçırdım sevdicegimin o ılık ilkbahar akşamında(slow)

15.Bir panelde tavır koymuslar gul yuzlu sevdicegime

16.Daha romantik olsun diye, üç ay ek süre verdim sevdiceğime

17.Çok param olsa entegre dana tesisi kurarim loy loy

18.Ayrılık busesi vereyim dost yanagına diyende öptüm soför mahallindeki koltugu aybalam.

19.Ayrıldıktan sonra ilk defa başka bir kadına döner ısmarladım inan çok karmaşık duygular içindeyim.

20.Kılodya şafer bile gelse dünyada almam aldatmam sevdiceğimi, ama ahirette belki alırım belki de almam hiç belli olmaz benim işlerim (new age)

21.Buhranlı bir sonbahar akşamı uçarak döner tekme attım nazlı yarime.

21. Hiç buruk sevinç yaşamadım hep normal sevinç yaşadım.

Hiç yorum yok: