6 Eylül 2009 Pazar

Orphan/Evdeki düşman

Fotodaki arkadaş bir çok şeyi özetliyor , değil mi ? Bir psikopatlık , bir sıradışılık :)
Ahh ah nasılda zor tutuyorum kendimi konuyu anlatmamak için .
Şööyle bir geçmişe gittim de 'Scream','Ring','Shutter','Midnight meat train' ilk aklıma gelenler. Hani 'aaa' dedik ya filmin bir yerlerinde , Orphan'ı da en azından (bir nebze özgün,korku filmi bu şaheser çıkmıyor kolay kolay:)) orjinal senaryosu için izleyin derim.
'Frontiers' izledikten sonra pek bir seçici oldum korku filmi konusunda , bu filmde çok korktuğum söylenemez ama bu iş her bünyede ayrı etki yaratıyor , hassasiyetinize bağlı ;)
İMDB puanı 7.2 idi bu satırları yazarken,özetle 'çocuğun mu var derdin var' işte ...

2 yorum:

İnsan olun biraz... dedi ki...

Frontiers hakkında hiç bilgim yok izlemedim, sence izlemeli miyim ?
Ancak Orphan'ı konuyu anlata anlata yazacağım yaşasın spoiler verme özgürlüğü :)

Dışavurum dedi ki...

:)
Bence Frontiers'ı izlemelisin.
Merakla yorumunu da beklerim hatta o filmle ilgili.
(Sanat şaheseri değil tabiki:) ama beni oldukça etkilemişti sahneleri,hostel gib ...)

'Frontiere s' diye de bulunabilir .