15 Ekim 2009 Perşembe

Beyoğlu Rapsodisi




Nihan'ımın tavsiyesiyle başladığım 'Beyoğlu Rapsodisi'ni dün bitirdim , en sonunda :)
Yazarımız Ahmet Ümit , bu eserinde :) bool bol roman karekterinin iş-aile ve arkadaşlık hayatını anlatmış. Hayır ben polisiye kitap okuyacağım diye başlayıp , farklı beklentilere girmiştim.Yine de güzel miydi , bence güzeldi ..
Böyle konuşan biri vardı TV'de , yemekteyiz yaışmasına katılmıştı 'yemek güzel miydi - bence değildi , yemedim mi - yedim' diyordu :) - arada izledik canım biz de :) )


Neyse , kitaptan bahsediyordum .. Son sayfalara bayıldım . Bir koşuşturmaca , efendim bir aksiyon. Bir gizem ...
Kitabın tümü ,son 50 sayfası gibi olsa idi (en aznından yarısı), Agatha Christie severler daha mutlu olurdu zannımca (ben ben ! )


Sonuç olarak Ahmet Ümit'i okumak da zevkliymiş .Hele Beyoğlu ile ilgili anlattıkları , betimlemeleri , sokak ve mekan isimleri vermesi ; bambaşka bir hava katmış kitaba. En çok da bu son yazdıklarım için kitabı okumaktan dolayı kıvanç duyuyorum :) Eminim Ahmet Bey de benden bunu duyduğuna çok sevinecek ! :)


Vampirlerime geri dönüyorum , başladım ,Nesobaby'nin hediyesi, serinin 3. kitabı "Tutulma"ya.
Bu kitaplar da olmasa , geçer mi serviste saatler böyle çabucak ?

Hiç yorum yok: