9 Ekim 2009 Cuma

Hem habersin , hem Türksün :)


Basında biz.Daha doğrusu , basında benim blogum ! :)
Sağolsun arkadaş :) haber verdi de , haberim oldu , Haber Türk'te benim blog'u haber yaptıklarından .Tamam bu yazıda daha az 'haber' sözcüğü kullanmaya çalışıcam :)
06/10/2009 tarihli Habertürk gazetesinin 20. sayfasında , bizim blogtan alıntı yapıp , altına da adresini yazmışlar.
Gazeteyi almak için geç kaldığımdan , Derya Hnm.'ı aradım Haber Türk Gazetesi yazı işlerinden.
'Gazetinizin 20. sayfasında çıkmışım geçen gün , nasıl bulabilirim gazetenizi' diye sorunca , sağolsun sevgili Derya (artık benim için o böyle biri :) )adresime gazeteyi postaladı.


Eşle dostla ufak bir kutlama,kendime biraz da gazı verdikten sonra,blogumda sizlerle bu mutluluğu paylaşarak,bu şan-şöhret işine artık ara veriyorum.

Hayır sokakta rahat yürüyemez oldum :p

1 yorum:

Nesobaby dedi ki...

:D çatlak :D koptum yalnız hehehe
havamı da atarım ben sedasoların arkdaşıyım diye heheheh:D