19 Ekim 2009 Pazartesi

Zabahınan nasıl mutlu olunur ?


Arkadaşlar benimki fanatiklik boyutunda. Spor , siyaset vs. değil. İnsan sevgisi , Ayça sevgisi :)
Ortaokula gidiyordum onu izlemeye başladığımda. Numberone TV'de program yapıyordu o zamanlar. Aktüel'de yazdı bir ara ,Radikal iki'de. Radyo5'te,Eksen'de radyo programları (2 , 3 radyo daha vardı ama hatırlayamıyorum şimdi) yaptı.
Neyse , hep vardı bir şekilde ve ben hiç konuşmadan birini dinlemek'ten bu kadar zevk alacağımı onunlan:) öğrendim. Kaptan Custo'm , İh bin aynın vaynın'ım Ayça'mı buradan sizlere de duyurayım istedim. Sanki onu bir ben bilir bir ben severim gibi geliyor , öyle bir sahiplenmişlik içindeyim yani .. :)
Şu an : Radikal'de köşe yazarı , Astronot adlı bir albümü var veeee sabahları Virgin Radyo'da ruh ikizi Sebastian Carlos ilen program yapıyor.Haftaiçi sabah işe giderken , aynı zamanda hiiiçç sıkılmayayım derseniz ben blogger'lığımı yapıp size tavsiyede bulunayım : 07:00- 10:00 arası ,  99.4 Virgin Radio !

3 yorum:

Nesobaby dedi ki...

Ayça şen başkan Asolady şampiyon ! :P

Sıfır Bir dedi ki...

Akşamınan da bay-j derim :)

Adsız dedi ki...

hem sabah hem akşam , radyo insanı olmuşuz biz ! :)