6 Kasım 2009 Cuma

Ben Acapella gördüm



Neso bir heyecanlandı bu akşam Acapella var diye , arkadaş biliyo tabii . Ben de sordum , o ne ola ki ? Acapella yani .
Benim anlayacağım şekilde :) Hani Sertap Erener'in yıllar önce bir şarkısında da vardı , enstrümansız , insan sesi ile müzik yapmak. Hımmm dedim. Hem ben en son ortaokulda koro görmüştüm , hatta kanon yapmışlığım bile var. Kanondu di mi o ,hani herkes belli bir sırayla söylerdi şarkıyı. Neyse bilmiyorum konuyu , hiiçç derinlere dalmayayım ... :)
İstanbul Koro Günleri kapsamında ,bir Türk korosu vardı bu akşam Caddebostan Kültür Merkezi'nde Accapella Grup34 ve Kopuz Oda orkestrası. Sonra İtalyan Koromuz geldi Grand Combin Korosu . İkisini de dinlemek çok keyifliydi .
Bu insanlar amatörmüş , elimdeki broşürlerde yazdığı kadarıyla hepsi farklı meslek gruplarından, farklı yaşlardan kişiler .. Sanırım haftada 3-4 saat çalışıyorlar.
Böyle bir amatör grup kurulması , birilerinin bunun için çalışması dinlediğim müzik kadar hoşuma gitti. Sana noluyo demeyin :) Hep aynı kurslar var yemek,fotoğrafçılık vs. Ve sırf popüler olduğu için bir grup medyanın bu alanlara merak saldığını görüyorum (Çuvaldız =>ben dahil:)) Halbuki başka şeyler de var uğraşacak , hatta İtalyan grupta 70 yaşlarında bir teyze vardı. Helal olsun ! :) Bitmedi ki daha hayat , ne güzel hala heyecanlanıyor , mutluluk alanları açıyor kendine. (ay pek bi kişisel gelişim ağzıyla oldu :p)
Kısacası bu organizasyonun içinde dinleyici olarak yer alarak da farklı bir şey görmüş olmanın sevinci içindeyim , 'anlıyorsun değil mi ?' :)
Türkiye'deki bir amatör koro grubunun sitesini ziyaret etmek isterseniz BURAYA tıklayınız.

1 yorum:

Nesobaby dedi ki...

yaw italyan gruptaki /grand combin/ tiplerin hepsi ay bir tipti :) Tİpi tipti yani :))) hangisine güleceğimi şaşırdım , o yere kadar uzanan etekler totoya kadar giren derin yırtmaçlar :)) ne alaka di mi? ama yine de şunu unutmayalım başarılıydılar eğlenceli bir saat geçirdik :) ünlü bilem gördük Evgin Jr.