13 Ocak 2010 Çarşamba

Bir "dizikolog" ile ropörtaj


Şimdi efendim , benim canıımmm ablam Nurdanımla diziler üzerine bir ropörtaj gerçekleştirdik.
Tabiiki bu röportajı reklam arasında yaptık :)


Dizi izlemeye ne zaman başladınız ?
Bilmem hatırlarmısın , tabi sen o zamanlar küçüktün (gülüyor)  Beverly Hills vardı. (Hemmen 90210 diyerek hatırladığımı belirtiyorum aramızda bir sevgi bulutu oluşuyor) . Aaa Cosby Ailesi vardı bir de.

Şu an hangi dizileri izliyorsunuz?
Pazartesi : Ezel , Kapalı Çarşı , Maskeli Balo
Salı : Bu kalp seni untur mu ? , Aşk ve Ceza
Çarşamba : Makber , (arta kalan zamanda) Yaprak Dökümü
Perşembe : Aşkı Memnu
Cuma : Melekler Korusun
Cumartesi : Kavak yelleri

Bir dizi daha var o da 'Canım Ailem' . Bu hafta program değiştiğinden günü belli değil , ama ben Perşembe günü olsun istiyorum , o gün müsait çünkü.

Neden Türk dizileri ?
Zor bir soru bu.Hayatımızdan bir kesit olduğu için.

O hayatları kendinize yakın hissediyor musunuz ?
Ne yalan söyliyeyim , geçtiğimiz dönemlerde yayınlanan ASİ dizisindeki DEMİR karakterinin yaşadığı tüm acıları ve sevinçleri hissettim. Bütün dostlarım ve yakın çevrem de bunu bilirler.

En sevdiğiniz dizi karakterleri ?
En etkilendiğim Aşk ve Cezadaki ,Nurgül Yeşilçay'ın oynadığı Yasemin karekteri.Çünkü Yasemin değişik bir karekter.Hem okumuş,kültürlü aynı zamanda gelenek ve göreneklerimize bağlı.Bunların sorumluluğuyla hayatta aldığı büyük darbeler karşısında,hayata karşı verdiği tepkiyi seviyorum.
Erkek karakterlerden de Ezel,Aşk ve Ceza'daki Savaş , Maskeli Balo'daki Mehmet (sınır tanımayan bir gazeteciyi canlandırıyor.)

Hiç bitmesin dediğiniz bir dizi var mı?
Ezel beni her hafta şaşkınlıklara sürüklüyor.Aşk ve Ceza'da çok güzel.
Canım Ailem çok eğlenceli , her gün izlesem sıkılmam.

Tekrar başlasın dediğiniz bir dizi var mı?
Kül ve ateş , Star'da başladı ama maalesef 7 , 8 bölüm yayınlandı sadece. Kaldığı yerden devam etmesini isterim.
Diğer dizilerin bitmesi gerekiyordu.Hikayelerin çok uzatılmasından hoşlanmıyorum.Örneğin 'Bir bulut olsam' tadında bitti.

Dizi severlere buradan iletmek istediğiniz bir şey var mı ?
Dizi seyircisi olmak bireye göre farklılık gösterir.Mesela ben bu dizilerin hepsini seyrediyorum ama hayatım dizilerden ibaret değil.Aynı zamanda sosyal bir insanım.
Dizi izlerken hayatla ilgili doğruları,yanlışları sorgularım.Hayatla ilgili yorum yaparım.
Bu da çok kötü bir şey değil sanırım.

Editörün notu : röportajı yaparken de kafamızda huni vardı , hala da var.Mazhar Osman'ı saygıyla anıyoruz...

4 yorum:

Nesobaby dedi ki...

:))) çok iyi yaa bu röportaj olayı aklıma gelmişti biliyor musun? ben de dizikolik oluyorum bazı akşamlar bu aralar çok dizi çıktı piyasaya son birkaç senedir yani.ilk sanırım türk dizilerinden ikinci baharı örnek verebilirim :) ilk sanırım öyle yapıştık ekranlara. bu arada canım ailemi ben de çok seviyorum bir de melekler korusunu çok seviyorum :D bir de artık esinle erkan evlensin istiyorum :)))

Bero dedi ki...

Koptum vallahi :) Ablan süpermiş, bu dizilerin hiçbirini bilmiyorum ama onun hislerini anladım çünkü bir ara ben de diziciydim :) son yıllarda bıraktım dizi olayını, yazın çok hoş :)

Dışavurum dedi ki...

Sağol Berrakcım :) aşkı memnu'yu arada izliyorum ben de dizici sayılırım :p
Neso , 2. baharı çok severdim , annem de bayılırdı. O dizinin adı geçince hep aklıma gelir.
Devam ettirlerim o zaman bu röportaj olayını ;)

Bero dedi ki...

Ben Asmalı Konak'ın hastasıydım, ayrıcana Avrupa Yakası, Bir İstanbul Masalı, Aliye bayıldığım diziler arasındaydı. İtiraf ediyorum, arada Aşk ı Memnu'ya bakıyorum, bi şekilde takip ediyorum ara ara :)