6 Şubat 2010 Cumartesi

14 Şubat'ta evlenme teklif edeceklere

Kötü örnektir :)



6 yorum:

Mehtap dedi ki...

:))) Çok eğlenceli.
P.S: Sevgileler gününü çok aptalca bulurum.

ANTİGONE dedi ki...

bayıldım ben buna ;DD

Nesobaby dedi ki...

Sedoşş sizinkisi 14 şubatta mı olmuştu? ama yok sanki 14 şubatta 4 ümüz kırıntıya mı gitmiştik ne?

Bero dedi ki...

Böylelerine öküz diyoruz :) Ama sinir bozucu bi komiliği var kabul ediyorum :)

Disavurum dedi ki...

Evet Mehtap ben de boyle guneri zorlama buluyorum ama bu sefer sehir disina kacamak yaparak degerlendirececiz . Biraz da sebep oluyor sanki birbirine vakit ayirmak icin.
Ben de sevdim Antigone :)
Yok Nesocum , Engin bana sicak bir yaz gunu teklif etmisti 2006 senesi . Evet ve osene 14 subat!ta 4'umuz beraberdik :)
Receb Ivedik gibi dmi Berrak :)

özgün dedi ki...

ayy kırıntıyı ben de biliyorum çok beğenmiştim :)
erkeklerin çoğunun iç sesi budur heralde bakma belli etmiyorlar :)