16 Temmuz 2010 Cuma

9

Tim Burton sevenler , daha doğrusu Alice in wonderland'e rağmen Tim Burton sevenler , bu filmden de keyif alacaktır.

9'ın senaryosu özgün olmasında rağmen Hollywood klişelerinin eline düşmüş durumda.

Animasyon filmi olan 9 , eğlenceli kategoriden değil. Oldukça gerilip , içiniz kararak izlemeniz muhtemel.
Sanki bir animasyon filmi değil de , var olan gerçek dünyayı izliyormuşcasına da başarılı .


Karakterler , Playstaion'da favori oyunum olan Little Big Planet'ten araklanmış gibime geldi.
Kimbilir belki de sadece bana öyle geldi ...

IMDB puanı 7 , he izleyecek daha iyi bir film yok mu elinizde , o zaman 9'a ne dersiniz ?


(District 9'ı hatırladım da , neden şu 9'lı filmlerde hep bir enteresan yaratıklar var ?)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Shane Acker'ın aynı adlı kısa filmi epey dikkat çekince Tim Burton bunu uzun metraj haline getirmesi için yapımcı olmuş Acker'a. İzleyemedim ama kısasının uzunundan daha iyi olduğuna dair bir iki görüş okudum orada burada.

Disavurum dedi ki...

Öyle mii ... Bir de Artz adlı bir animasyona benzetiyorlar bu filmi . Bilmem izledin mi , meraktan onu da izleyeceğim :)

Nesobaby dedi ki...

Bu film uzun sürüyordu diye hatırlıyorum ama değişik bir animasyondu dediğin gibi biraz iç karartıyor hüzünlü ama neyseki sonu güzel bitiyor :)

İnsan olun biraz... dedi ki...

Little Big Planet'de özellikle fermuar detayı ne kadar benzer değil mi