30 Ağustos 2010 Pazartesi

Çağan Irmak'ın yeni filmi : PRENSESİN UYKUSU

Çağan Irmak yeni bir soluk Türk Sineması için.
Yönettiği filmlerle toplumun her kesimine hitap eden işler yapabilmiş olması benim için etkileyici.
He ben yerlere göklere sığdıramayanlardan değilim ama hem gişede böylesi başarı yakalayıp hem de Recep İvedik gibi olmadan, seviyeyi koruyarak iş yapabilen varsa buyursun çıksın bir adım öte.
(Recep İvedik'in ilk iki filmini seğrettim, güldüğüm sahneler de var ama yine de hakkında yapılan olumsuz eleştirilere katılıyorum)
Bu konuyla ilgilil Venedik Film Festivaline günler kala, 1 Eylül'de yeni sayısı çıkacak olan Ajanda Dergi'de Sinem'in el attığı inceleme yazısını somut örnekler eşliğinde okuyabilirsiniz. 

Heh Çağan Irmak diyorduk... En sevdiğim iki Filmi Ulak(2007) ve Issız Adam(2008)


Diğer uzun metrajlı sinema filmleri ise sırayla :
Çilekli Pasta (2000)
Bana Şans Dile (2001)  * Gerçekten şansa ihtiyacı var, oldukça kötü bir filmdi...
Mustafa Hakkında Her Şey (2004)
Babam ve Oğlum (2005)  * %100 ağlatma garantili :)
Karanlıktakiler (2009)


Veee 19 Kasım'da izleyicisiyle buluşacak olan son filmi Prensesin Uykusu.
Konusu : Sıradan görünen ama aslında rengarenk karakterlere sahip bir grup insanın birlik olup kaderi değiştirme çabaları...
Filmin başrollerinde Çağlar Çorumlu, Sevinç Erbulak, Genco Erkal, Alican Yücesoy, Şevval Başpınar, Ayşenil Şamlıoğlu, Funda Şirinkal, Baran Ayhan ile konuk oyuncu olarak Işıl Yücesoy yer alıyor.
Kendisini tiyatroda defalarca beğenerek izlediğim Çağlar Çorumlu'nun beyaz perdedeki oyuncluğunu heyecanla bekliyorum.

Filmin müzikleri REDD'in eline teslim.Zaten filme ilham veren de REDD'in 'Prensesin uykusuyum' şarkısı. Dinlemek için buraya tıklayın.

Ve gelelim bu filmin Post olma sebebine. Efendim 3 Eylül'e kadar Most Production ve Beyazperde.com'un sayfalarında bulunan oylama butonlarını kullanarak bu filmin afişinin hangisi olması istediğini belirtiyorsunuz ve afiş seçimine sizlerin beğenisi yön veriyor.
Güzel bir uygulama değil mi?

O 4 afiş ise aşağıdaki gibi :







Ben bu afişi oyladım 


6 yorum:

Sıfır Bir dedi ki...

Çağan Irmak ifadeleri:

"Ben bir masal anlattım ve sen büyüdün" -- Issız Adam

"Biri uyudu, öbürü düş gördü" --Issız Adam

Erdo dedi ki...

merakla bekliyoruz filmi.
ben seçimimi 1.afişten yana kullandım :)

disavurum dedi ki...

Erdo, bakalım nasıl bir film olacak, bakalım hangi afiş seçilecek? :)

disavurum dedi ki...

Erdo, bakalım nasıl bir film olacak, bakalım hangi afiş seçilecek? :)

FFatiHH dedi ki...

Türk sinemasının Tim Burton'u.Pek severim filmlerini.

Saadet Topçu dedi ki...

Selam , ben Issız Adamı sevmeemiştim ama Ulak,karanlıktakiler ve Babam ve Oğlum filmleri bence çok başarılıydı. Bu filmi de merak ediyorum.