26 Ağustos 2010 Perşembe

Revolutionary Road / Leonardo ve Kate'in bitmeyen çilesi ...



Genç kuzu Leonardo DiCaprio ile zarif güzel Kate Winslet'ın yıllar önce başrolünü paylaştığı, hala İZLEMEMEKTEN büyük keyif aldığım Titanic'ten sonra, Kate'in eşi Sam Mendes'in yönetmenliğinde 2008 yılında tekrar buluştukları film Revolutionary Road.


Bizim Türk filmlerine benzer bir havası.Örneğin, Vavien'de çözümlenen aile yapısı,karı-koca ilişkisi ve bu ailenin toplumun diğer bireyleri olan etkileşimi gibi.
(Ay birden nerdeyim ben konuşma mı yapıyorum bir panelde diye düşünmeye başladım)


Sam Mendes daha önce Amerikan Güzeli'nin de yönetmeniydi, dikkat et Sam'ciğim üstüne yapışmasın bu tarz.


İzlerken ister istemez yaşadığınız, oluşturduğunuz hayatı sorguluyorsunuz; her şey yolunda olsa bile.
Doğru yada yanlış kararlarımız ve seçimlerimizle varız, seçtiğimiz hayatı yaşıyoruz eninde sonunda değil mi?


Bakmayın yukarıda güldüklerine, aslında kasvetli bir film.Drama...
Biraz sarsıcıydı. 
IMDB puanı 7.6

3 yorum:

Derasmus dedi ki...

Günaydın yazınızı şimdi okudum ..
Acıksası filmi çok merak ettim en kısa zamanda umarım izleye bilirim :)
Sevgiler ..

Nesobaby dedi ki...

Beni de biraz kasmıştı sanırım sonunu hatırlamıyorum ama kasvetini hatırlıyorum :)) Ben çok yakında bir film tavsiye edeceğim bakalım izleyince ne düşüneceksin? Beni izlemeye devam et Sedoşka ;) ( Sitemi bu aralar ihmal ediyorunnn ühüüüü :'(

Sanat Notları dedi ki...

kadınlar ne kadar cesur karar verebiliyor dimi, bu filmde de böyle, kadınları hayatı daha tutkulu yaşıyor bence ve radikal kararları da alabiliyorlar ama yinede başkasının hayalinin üzerine inşaat yapmamak lazım,
bu yazı da ödev gibi oldu " hadi bakalım anafikrini yazıyoruz çocuklar"