27 Eylül 2010 Pazartesi

Heybeliada'nın incisi : Ruhban Okulu

Bu postt'ta size Heybeliada Ruhban Okulu'nda yapılacak sergiden bahsetmiştim.Gittim, gördüm ve sergiden, okuldan fotolarla sizlerleyim.


Üniversiteye başladığımız ilk gün tanışıp , 99 yılından bugüne benden bir parça haline gelen Nurcan'la, geçtiğimiz hafta Heybeliada Ruhban Okulu'nun içinde yer alan 'İstanbul'un izini sürmek' sergisine gittik.
Gördüğünüz gibi okulun  mimarisi ve bahçesi oldukça hoş.



Akşam saatlerinde ise Babam ve Oğlum filminin müziklerini de yapan Yunan Besteci Evanthia Reboutsika'nın konserine katıldık. Hava oldukça güzeldi, bahçenin çim kokusu, ay'ın şavkı ve müziğin kalitesi birleşince nasıl mest oldum anlatamam.

Biraz da Heybeliada Ruhban okulundan fotoğraflar :

Okulun içi ve sınıflar :

Okulun dışındaki bahçe ve kilise.

3 yorum:

C3Moi dedi ki...

böyle okullar daha fazla olmalı.

Bero dedi ki...

Hoşmuş, kültürel kişiliğini de ayrıca takdir ediyorum Sedoşum.

Disavurum dedi ki...

Mekan olarak çok bakımlı C3Moi, keşke tüm okullar böyle bakımlı olsa.

Saol Berocumm. :*