22 Eylül 2010 Çarşamba

İstanbul'da kaç tane müze vardır?

Benim tatil planlarımın değişmez ve en başköşe misafiridir MÜZE'ler.
Üniversiteyi bitirdiğim "an"dan beri çalışıyorum :) Yılda 3 hafta tatil hakkım var ve deniz,kum,güneş üçlüsünün olmadığı tatil planlarımda uzun gezilere çıkabiliyorum sadece.
Ancaaakkkk, İstanbul'da oturup da uzun tatilleri beklemek olmaz tabi. İşte haftasonuna yaklaştığımız şu günlerde gezip, görülecek İstanbul Müzelerinin listesi :



Gezmek için ilk sıraya aldıklarımın yanına ' * ' işareti koydum.

Bu listede kaç tane müze var, size saydırmadan ben söyleyeyim başlığın cevabını :  54


Fotoğraf:Kariye Müzesi


Kaynak :http://www.kenthaber.com/marmara/istanbul/Rehber/muzeler

10 yorum:

Sinem Ergun dedi ki...

şu istanbul ne büyük ve değerli bir şehir:))

Dışavurum dedi ki...

Ahh ah ! Bence de Sinemciğim ...
Ahmet Ümit'in 'İstanbul Hatırası'nı okumadıysan tavsiye ediyorum, yeri gelmişken.

ceren dedi ki...

istanbul hatırasını okurken 2 sayfa not almışlığım var.) notlarımı alıp ziyaretlerime başlamak istiyorum. bilerek gitmek bambaşka.
Müthiş bir liste olmuş bu arada eline sağlık.

Sanat Notları dedi ki...

şimdi anlaşıldı ikinizin müze merakı, demek kitaptan bunun sorumlusu:))

dikisdersi dedi ki...

ahmet ümit in o kitabını bende okuyacagım ,kariyeyi görünce hemen buraya geldim ,yakın zmanda gitmeyi düşünüyordum not düşmüşmüsün diye bakayım dedim :)

Dışavurum dedi ki...

hoş geldin dikiş dersi :)

dikisdersi dedi ki...

hoş buldum :)

Feriş ile Hayat dedi ki...

Fethiye (Pammakaristos Manastırı) Müzesi *
Gidersen şaet kapı duvar, zira bu müzeye girmek içni bir yere yazılı müracaat edip özel izin alıyormuşsun :(

Adsız dedi ki...

xasdesfsdfsdfdsdtfdgdfdtgfddgfg

birdunyafikir dedi ki...

Bizim de tüm müzeleri gezme gibi bir hevesimiz ve isteğimiz var İstanbul'da, sanırım epeyce zaman ayırmak lazım:)
Şehrin her yerinden tarih ve kültür akıyor.
Farkına varabilene tabi;)