9 Ekim 2010 Cumartesi

Abant Gölü / BOLU * Narnia Günlükleri*

Bolu'dan bildiyorum sayın blogseverler.

Yolculuğumuz uykulu gözlerle sabah 8'de başladı.

GPS'imiz olmasına rağmen, tanımlayamadığım, içten gelen kadınsal dürtülerimle Engin'e:
 'hayır Kaynaşlı Sapağından dönecektin',
 'neden Kozyatağı'ndan çıktık E-5'e' gibi serzenişlerimle yolculuğumuz devam etti.

Sonra otoban, yağmurun güzelleştirdiği orman manzarası derken, karşı şertitten gelen arabanın üzerindeki karla kısa süreli bir şaşkınlık yaşadık.

Meğer  gri ile başlayıp, yeşil ve kahverengi ile devam eden yolculuğumuz, BEYAZ ile sonuçlanacakmış.



Sonuç:
Abant Gölü'nün kenarında, şu an yıllık izninin bir bölümünü kullanan Noel Baba ile biramızı içiyoruz. Kendisi büyük güne sayılı günler kala basına fotoğraf vermek istemedi, anlayışla karşılayacağınızı umuyoruz. 
Bizden size sevgiler, saygılar ...





2 yorum:

Nesobaby dedi ki...

:)) yok artık dedik ailecek ama gerçekten de kar mı vardı? ee board sezonunu aaçalım madem :) iyi dinlenmeler noel babaya söyle yılbaşını beklemesin haftaya doğumgünümde gelsin işte kapı bacayı açtım onu bekliyorum :)))

Bero dedi ki...

Ne güzel çok özendim. Kar yağmasına yuh diyorum bu arada. 29 Ekim'de gitmiştik bir sefer, hava günlük güneşlikti :)