10 Ekim 2010 Pazar

Skhizein / İzlenesi bir kısa film

Bu animasyonu çok çok seviyorum.
Bugün bir kere daha izledim, tekrar aynı kuvvetli etki.
Skhizein bir Fransız animasyonu, dünyaya meteor (astroid değil!) düşer ve Henry Debrus'un bilinci bedeninden 91 cm öteye gider. Bu şekilde yaşamalıdır artık.
Kötü kaderini değiştirmeye çalışır çünkü kapı algıladığından 91 cm. ötededir, telefon da öyle. Artık her şey 91 cm. uzağındadır.Sadece o böyledir.
Herkesten farklı olmaya, depresyona, dünyasını değiştiren yeni düzenine alışır mı insan?
Bilmem...
Ben çok konuşmayayım, 13 dk.nız varsa size iyi seyirler..

'Ben normaldim, o olay olmadan önce...'


Skhizein from echo on Vimeo.

7 yorum:

Nesobaby dedi ki...

aaa yapılır mı bu ama
göstermiyor buradan merakla akşam olmasını mı bekleyeceğiz? :) yazık değil mi biz çalışanlara? :)

Adsız dedi ki...

Bir de Une Histoire Vertebrale diye bir filmi var Jeremy Clapin'in, en az Skhizein kadar güzeldir: http://www.youtube.com/watch?v=Pq2hPgSzIwg

:)

Özden CEYHAN dedi ki...

Sedan Hanım merhaba;
Size yazmak için sayfanızda mail adresinizi göremedim onun için buraya yazıyorum:)
Aslı Erataçın yakın takipcilerindenim
ve bende minyatür işi ile uğraşıyorum.
Ama ben öyle tasarım görmüş okumuş birisi değilim.
Yaklaşıkta 8 aydır minyatürle uğraşıyorum.Hiç bir eğitim görmedim internetden araştırarak başladım ve hastalık haline geldi devam ediyorum
Kasım ayındada inşallah sergi açacağım.
Ajanda derginizde Aslı hanımla ilgili övgülerinizi ve beğenilerinizi okudum, gerçekten Aslı hanım ı bende takdir ediyorum.

Fırsatını bulup blogumu ziyaret ederseniz, tankit, tavsiye ve beğeni yorumlarınızı merakla bekleyeceğim.:)

www.ozdenceyhan.blogspot.com

Dışavurum dedi ki...

Merhaba Özden Bey,
Blogunuzu ziyaret ettim, ne güzel emek vermişsiniz. Bence çok güzeller.
Mail adresim disavurum@gmail.com, serginiz ile ilgili bilgileri mail olarak gönderirseniz, Ajanda Dergi'de de yer vermek isteriz.
Saygılarımla...

Özden CEYHAN dedi ki...

İlginiz için teşekkürler.
Kasım ayında gerçekleşecek inşallah.Kesin tarih ve yer belirlenince bilgi vereceğim.
İyi geceler.....

Mümin Can dedi ki...

Bir alegori var mı bu filmde sizce?

Dışavurum dedi ki...

Selamlar, tabiki tamamen alegorik bir anlatım var.
Anlatım biçimi bu şekilde olmasaydı, filmi (kendi adıma) böyle güzel bulamazdım...