1 Ekim 2010 Cuma

Ve karşınızdaa 'AJANADA DERGİ' Ekim sayısı

Çok çok heyecanlıyım, çünkü bugün AJANDA’nın yeni sayısı çık.

Bu  ay dergide neler var neler şöyle bir göz atalım :

Film Ekimi’ndeki gösterime girecek filmlere Akın’ın yorumlarıyla hızlıca bir bakış ,

Banu’dan, en sevdiğim yazalradan Reşat Nuri Güntekin’in, ‘Acımak’ kitabının incelemesi,

Bu ayki konuk yazarımız Elif’in, gündeme bomba gibi düşen Haluk Bilginer’in  sanatçı yavşaklığı’ hakkında 46 dergisine verdiği  röportaj sonrası yorumu,

Duygu’nun, FİBA süresince yayınlanan rekamları değerlendirmesi,

Veeeeee bendenizin gerçekleştirdiği AHMET ÜMİT röportajını okuyabilirisniz.

Ayrıca, benim için bu ay’ın hazırlık süreci pek keyifliydi. Minyatür maketler yapan, tasarımcı ASLI ERATAÇ ile tanışma fırsatı buldum. Güleryüzü ve (eşiyle beraber) sahip olduğu müzik zevki sayesinde güzel bir Pazar geçirdik. İşte o günden bir kaç kare.

(Arkadaşım Bilge ve Aslı sağolsun, YO YO MA adlı müzik dehasıyla tanışmış oldum)

Aslı çalışırken çektiğim bir kare

ve buyrun size minyatür FIRT dergisi :)


Buraya tıklayarak Aslı Erataç'ın sitesini ziyaret edebilirsiniz.

Ve dergide yer alan diğer konular, yani daha daha fazlası için sizi dergiye bekliyoruzzz...

(Arkadaşlar, hala AJANDA’ya üye olmadınız mı yoksa? (Çoktaaan indirip, okumuş olanlara sözüm yok tabi ;) )
Tek yapmanız gereken, BURAYA tıklayp ekranın sağ üst köşesindeki  FEEDBURNER  linkinden  üye olmak. Böylelikle her ay dergi çıktığında size mail ile bilgisi gelecek.)

4 yorum:

C3Moi dedi ki...

bakalım nası bişi...

Dışavurum dedi ki...

Nasılmış C3Moi ? :)

Bero dedi ki...

Tek kelimeyle harika, nasıl bir emek,nasıl bir güzel dergi...
Tebrik ederim hepinizi.

Nesobaby dedi ki...

OKudum okudum
senin röportaja bayuldumm :))
bu minyatür maket olayına da bayıldım tam benlikmiş :) bayılırım incik cıncık küçük şirin şeylere :)