11 Kasım 2010 Perşembe

Şu sıralar günlerimin yarenleri

  • Kıymetli blog 'Kediler ve kitaplar'da, Çavlan'ın bahsiyle tanıştığım 'Machinarium'.Bilgisayarınıza kolayca yükleyerek oynayabileceğiniz bu oyun haakında detaylı bilgiye buradan ulaşabilirsiniz. Ben yeni bitirdim ve geçtiğimiz haftalarda ciddi bağımlısı olmuştum.


  • İnkilap kitabevi'nin dergiler köşesinde tesadüfen rastlaştığım 'Roman Kahramanları'. Eğer bu ay Tenten'den bahsetmiyor olsalardı belki algımda bir seçicilik yaratmayacaktı. Ancak sayfalarca Tenten ile ilgili yazmışlar. Hatta Küçük Prens ile ilgili de. Üç ayda bir çıkan bu edebiyat dergisini gönül rahatlığıyla öneririm. En son 2004 yılıydı sanırım, PİCUS'u okumuştum böyle zevkle.


  • Ben de kadrodayım diye demiyorum :) her sayfası zevkle okunan Ajanda dergi. Oturduğunuz yerden rahatlıkla okuyabilirsiniz, sinema, tiyatro, gezi, kültür-sanat takvimi, röportaj... Kendinize uyan bir konu seçip tadını çıkarın... http://www.ajandadergi.blogspot.com


  • Ve bir de son olarak her günkü sıradan ve keyifli alışkanlığım. Yandaş medya bahane, Blog okumak şahane! :)

    4 yorum:

    İnsan olun biraz... dedi ki...

    Machinarium candır , daha eskisi için aynı tadı veren white chamber vardır bir de.
    Daha ileri seviyesi için ise Myst ve Voyage.

    Dışavurum dedi ki...

    Yeni bağımlılıklarım geliyor bu durumda, teşekkür ederim İnsanat.

    Aslısın dedi ki...

    Dün parkta bir adam tenten2in köpeğini gezdiriyordu :) Ne şeker şeydi o da yahu.
    ben de çok seviyorum bloglardan gezinmeyi, en keyif aldıklarımdan...

    Dışavurum dedi ki...

    Fındık! Tenten'in köpeğinin adı yani :)
    Sevimli hakkaten ...