5 Ocak 2011 Çarşamba

Ajanda Dergi'nin 8. sayısı fırından yeni çıktı!

Yarından itibaren kendimi kültür ve sanata adıyorum, Ocak sonuna kadar sanki mecburiyetim varmış gibi bir sürü etkinlik için plan ve program yaptım. Etkinliklerin artçı şoklarını önümüzdeki günlerde bu sayfalardan izleyeceksiniz.
Ben de istiyorum kendimi çekeyim gezip tozduğum mekanlarda, saçlarımı salıp pozlar vereyim ama olmuyor, bakıyorum fotolara bir amatörlük, bir beceriksiz ortalamalar, zoomlamalar. Ayrıca sizlere ilham verecek çantalarım, elbiselerim falan da yok. Eşime sorsanız böyle demeyecektir muhakkak ama ... Ayyy nerelere getirdim konuyu?

Aslında bu yazıya başlarken amacım AJANDA'nın OCAK sayısı çıktı a dostlaaarrr demekti.
Birbirinden güzel etkinlik önerileri, gezi yazısı, kitap tanıtımları, film incelemeleri, röportajlar, görseller ...
Bir gün basılı olursak söz size cillop gibi yeni yıl Ajandası hediye edicem. (İnanın ben de bugün D&R'a gidip CNBC-E derginin 2011 Ajandasını aldım paramla) :P :)

İyi okumalar dilerim! ...

http://ajandadergi.blogspot.com

Hiç yorum yok: