5 Mayıs 2011 Perşembe

Siz bu gece ne dileyeceksiniz?

Bir yıl içindeki en özel günlerden biri benim için Hıdrellez
Bazı yıllar unuturum, ertesi günü başkaları dilediği dilekleri konuşurken hayıflanırım; 'ben gece kalkıp dilek dilemedim' diye.
Bu sene unutmadan, gerçekleşebilecek yada mucize gerektirecek dileklerimi sıralamayı planlıyorum.


Geçen seneki bu yazımda neden bu gecenin özel olduğunu yazmıştım. Aynı yazıdan kopyalama, bu gece yapmanız gerekenler ;)

  • Dileklerinizi gerçek olması için gece camlarınızı açık bırakın 
  • Bir gül ağacının dibine istediğiniz şeyin şeklini çizin 
  • Mendil icinde para koyup , gul agacinin dalina asin
  • Ertesi gun cizdiginiz sekli bozun , astiginiz parayi geri alin(saklayin dileginiz gerceklesene kadar)
  • Yatarken beyaz giyinin
Güzel dilekleriniz gerçek olsun...


görsel kaynağı : http://sensationalseasons.files.wordpress.com

1 yorum:

Nesobaby dedi ki...

bak görüyor musun ben camı açmadım para da koymadım tühhh :) ama pijamamın üstü beyazdı :)))