17 Kasım 2011 Perşembe

Bebek taşıma aracı / The Baba Sling



Bu zımbırtıyı ilk kullandığımda, 'bu ne gereksiz bir şey demiştim'. Şimdi ise 'vaaavvvvv' ünlemiyle kullanıyoruz :)
İlk denediğimde bebek 20 günlük kadardı ve ben içine yanlış yerleştirmişim, bu sebeple sevmemiştim. Şu an 2,5 aylık ve her ne kadar dışarıdan öyle görünmese de, minnoş içinde mışıl mışıl ve çok rahat uyuyor. Sling kullanmaya alıştık yani, başta herkese zor gelmiş. Sonra bir kaç kere daha deneyin derim bebek büyüdükçe.


kangurular :)


Bebeğin ağırlığını hissetmiyorsunuz, kendisi de içinde rahat, elde tutmaktan daha güvenli ayrıca düşme riski yok.
Ancak kumaştan oluşan bu harika! şeye 130 TL verilir mi, o kısımdan emin değilim. (Ben arkadaşımdan aldım)
Benim oturduğum sitede sık sık görüştüğüm 3 ayrı arkadaşım var.  Sürekli görüşüyoruz, Efe'yi bu sling ile taşırken çok rahat ettim, benim gibi kısa mesafe gezileri yapacak annelere tavsiye ederim.
Yok uzun yürüyüşlere, alışverişe falan çıkılacaksa yine puset tercih sebebidir benim için.


Daha detaylı bilgi için buraya tıklayınız.

Hiç yorum yok: