12 Kasım 2011 Cumartesi

Kilolar ve kitaplar

Evlendiğimden bu yana aldığım kiloları düşündükçe dibe vuruyorum. Bebekten sonra iyice gözüme batmaya başladı. Spor yapamıyorum emzirdiğim için, diyet de aynı şekilde. Mart'a kadar böyle devam. Offf...
Zayıflasam da eski kıyafetlerimin içine girsem, istediğim gibi giyinsem.


Kitap da okuyamaz oldum. Bebek bakımından arta kalan zamanda dinlenmek istiyorum çünkü, öylesine oturup TV seyretmek... Etrafı toplayıp, yemek de yaptım mı zaman geçiyor zaten.
Akşam Engin eve gelsin diye hevesle bekliyorum, Efe'yi biraz da o taşısın :) 6 kilo oldu, sabah 7'de uyanıyor canavar, akşam 6'ya kadar agu, gugu kucakta.


Oturduğumuz sitede harika komşularım var. Zaten 2 aile ile eşlerimiz üniversiteden beri arkadaş, onlar sebebiyle buraya taşınmıştık. İyi ki varlar, haftaiçi beraberiz böylelikle günlerim farklılaşıyor.


Bebek gelişimi ile ilgili ne bulsam okuyorum fazlaca. Favorim ise şu kitap :



Bebeğinizi beklerken sizi neler bekler?

Orjinal Adı: What To Expect When You're Expecting
410 sayfa
Fiyatı: 33,00  TL (idefix'teki fiyat )

Merak ettiğiniz her şey var içinde, tavsiye ederim.


Hiç yorum yok: