14 Mayıs 2012 Pazartesi

Yaramaz Toplar / Playskool

Çok oyuncak almayı sevmiyorum. Hem her dediği yapılan şımarık çocuk olmasından korkarım (hoş her dediğini yapamayız bizim de alabileceklerimizin sınırı var :)), hem de ne gerek var evde rengarenk onlarca şeye.

Dayanamıyorum bazen, Yaramaz Toplar Ebebek'te indirime girmiş; bir heves aldım. Topu bir delikten atıyorsun, hava akımı sayesinde diğer delikten çıkıyor. Çok ilgilendi mi derseniz, koy başına yarım saat kah kah gülsün bir alet değil. Ama bir 5 dk. o toplar nereye gidiyor, ben şu sarı olanı yemeye çalışsam, annem neden bu kadar hevesli gibi tavırlar içine girdi.



Yani benim bebe belki de henüz küçük olduğundan (8 aylık) yaramaz toplardan istediğim verimi alamadım. 1 yaşına gelsin bu postun altına geri bildirimde bulunurum, unutmazsam tabi :)

Not: Ben Galatasaraylıyım. Nasıl büyük bir klüp taraftarıyım düşünün FB'li tulumlar almalar, giydirmeler, fotoğraflamalar :)

2 yorum:

bahar tuz dedi ki...

oyuncakla ilgili görüşleriniz değişti mi?

Dışavurum dedi ki...

Merhaba Velvety,
Evet, 10 ay ile 14 ay arasi oynadi yaramaz toplarla. Su an 19 aylik, kaldirdik oyuncagi artik oynamiyor diye. Almaktan pisman olmadim yani, oynadigi bir oyuncak oldu.