2 Ağustos 2012 Perşembe

Evde meyvesuyu yapımı

Pazara gidilir, 3 kg. kırmızı erik alınır-çekirdekleri ayıklanır, 7 lt. su - 750 gr. toz şeker ile 15 dk. kaynatılır ve 2 dk. blender'dan geçirilir. Bu işlem benim toplam 1,5 saatimi aldı, çok kolay diyemeyeceğim ama bu sıcakta buzdolabından çıkarıp, GERÇEK MEYVESUYU içtiğini bilmek emeğe değer.




Çok fazla şişe meyve suyum oldu, içemeyeceğimizi de deepfreeze'ye attım.
Evde çürümeye yüz tutmuş meyveniz varsa, kayısı; şeftali gibi, ziyan olmasını önlemek için denemeye değer. Afiyet olsun.

5 yorum:

Nesrin dedi ki...

woww çok lezzetli gözüküyor

Sinem Ergun dedi ki...

2 şişesini ben içtim:) mmmmmh enfesti ellerine sağlık Sedoşum:)

Dışavurum dedi ki...

Nesrin, güzeldi tadı da mmhhh

Sinem Ergun, afiyet olsun, yarasın, 36 beden yapsın :)

nazli dedi ki...

Acaip güzel görünüyor, katılıyorum ev yapımı herşeyi uğraşmaya değer, ben de komposto yapıyorum, biraz daha basit oluyor :)

Dışavurum dedi ki...

Nazlı, komposto da harika bence. Artık elimizden ne geliyorsa :)