22 Ağustos 2012 Çarşamba

İzmir Doğal Yaşam Parkı'ndaki hayvanların fotoğrafları


















5 yorum:

nazli dedi ki...

Doğal yaşam parkı hayvanat bahçesine göre daha özgür bir ortamam benziyor hayvanlar için çok güzel

Doorstepping dedi ki...

Tonton'un hoşuna gitti mı? Dönünce ben de götürmek istiyorum.
Bir de Tay Park var Mavisehir'de gittiniz mı?

fermina daza dedi ki...

burası güzel olmuş hakikaten, fuar'daki hayvanat bahçesi acıklı bi yerdi.
aslanlar kaplanlar yok mu peki? :)

Dışavurum dedi ki...

nazlı, kesinlikle. Geniş geniş yerleri vardı hemen hemen hepsinin. Yılanların falan yeri çok dardı ama.

Doorstepping, evet sevdi tontinik. Gçtür Lal bıcırığını sen de, çok güzel olur. Yok Mavişehir'dekini bilmiyorum, şimdi senden duydum.

fermina daza, uyuyorlardı galiba, göremedik aslan ve kaplanı. İçimde kaldı benim de sorma, aslansız olur mu ya? :)

BERIL dedi ki...

Merhaba, blog unuzu çok beğendim ve "bu siteye katıl" butonundan takipçi olmak istiyorum. Sizi de kendi blog umda takipçi olmaya beklerim :)

http://momsblognote.blogspot.com