22 Ağustos 2012 Çarşamba

İzmir'de hayvanat bahçesi gezisi - İzmir Doğal Yaşam Parkı

Benim hayvanlar alemi bilgim biraz kıt. Fil ve aslan haricinde diğerlerini pek tanımıyordum yani, o derece. Şimdi el kadar bebe yarın bigün gelecek 10 yaşına, eş dost ortamında su aygırına sayemde tilki diyecek diye korkumdan hepsinin 7 sülalesini yakın takibe aldım. Kedigillere hangileri mensup, kürklerinin desenine göre leopar, kaplan nasıl ayrılır falan zorlandınız mı gelin bana sorun seviyesine ermek üzereyim. Peki bu nasıl mı oldu? Tabiki çok çalışarak :p
İzmir'de bakımlı ve büyük bir hayvanat bahçesi olduğunu duymuştum. Çekirdek aile olarak gezdik ve bayıldık. Yıllar önce Fuar'da olan ufak hayvanat bahçesini taşımışlar Çiğli'ye, adı da İzmir Doğal Yaşam Parkı olmuş.
Efe 1 yaşına gelmek üzere, hayvanlara karşı ilgisi oldukça fazla. Yolda kedi, köpek görünce onlara sesleniyor, komşularımızın Golden'lerinin peşinde. 
Hayvanat bahçesinde ise, çoğu hayvan uzakta kaldığı için; ondan beklediğim performansı göstermedi. Yakından gördüklerinde ise oldukça heyecanlandı, hele çıkışta hediyelik eşya dükkanındaki peluş oyuncaklara verdiği tepkiler... Gerçek sandı onları, keh keh keh güldü hepsine :)
İzmir'deki Hayvanat Bahçesi görülmeye değer, tertemiz, bakımlı, çok güzel bir işletme olmuş. Giriş ücretleri de çok uygun. 0-6 yaş ücretsiz, öğrenci 1 TL, tam 3 TL.









Kışın da Polonezköy'de mini bir hayvanat bahçesi gezisi yapmıştık, buraya buyrun.

3 yorum:

Nesrin dedi ki...

merhaba
ablamda gitmişti oraya çok güzel die bahsetmişti. onu en çok etkileyen filin mezarı olmuş. umarım bende bir gün gidebilirim

Dışavurum dedi ki...

Merhaba Nesrin, yok görmedim ben filin mearını tüh. Bir dahaki gidişimizde dikkat edeceğim, adı Bahadır'dı...

Unknown dedi ki...

İzmir Çiğli Gezilecek Yerler
www.yerelturizm.com