1 Ağustos 2012 Çarşamba

Kartpostallar yola çıktı!

24 tanesi yurtiçine, 5 tanesi de yurtdışına olmak üzere kartpostallarımı gönderdim. (Finandiya, Almanya, Tayvan, Rusya, Amerika)
Dün müzeye gitmiştik hemen kartpostal aramaya koyuldum dükkanında, bir de müze yakınlarında postane var olduğunu görüp pul soruşturduk Sinem'le.
Şimdi heyecanla kartlar yerine ulaşsın diye bekliyorum, bana da gelen-giden var mı diye posta kutusuna bakmak pek zevkli.
Efe şöyle 3-4 yaşına gelsin, bu işe onu da bulaştırmayı düşünüyorum, ülkeler, mesafeler, farklı kültürler; anlatmanın güzel bir yolu olmaz mı? Bence olur :)



3 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Ah biz bu işi sürdürmeye, yeniden canlandırmaya çalışıyoruz ama postanelerin hiç niyeti yok. Dün atmaya gittim, saat 4'de gişe kapandı deyip geri çevirdiler. Bir görevli de "abla kimse umursamıyor kartı, mektubu, kaybolması normal" dedi çıktı. Yılbaşında deli etti postacı beni, adamdan bir dayak yemediğim kaldı. Antalya'da postaneye 10 dakika uzaklıkta oturan bir arkadaşa yolladığım kart 15 günde ulaştı. Yürüyerek gitsem bir de kahve içsem kendim bıraksam daha iyi olacakmış:))
Umarım bunlar sorunsuz ulaşır da hevesimizi kursağımızda bırakmaz değerli PTT mensupları. Benimkiler de dün gişe kapandığı için mecburen bugün çıkıyorlar yola:))
Sevgiler...

fermina daza dedi ki...

ay sürekli annemden bahsediyorum ama gene dayanamadım :) kardeşimle bana da annem bulaştırdı kartpostal alışkanlığını. gittiğimiz yerlerden eşe dosta atar, bi de kendi evimize atardık. hala çok beğendiğim kart olursa köpeğimize hitaben kendi evime de atıyorum :)

Dışavurum dedi ki...

Leylak Dalı, :) :) olsun geç de gitse, bize garip garip baksalar da biz bu işi sürdürelim. Çok çok güzel bir hobi oldu benim için, size ve Sinem'e ne kadar teşekkür etsem az.

Fermina Daza, bahset, benim çok hoşuma gitti. Uzun ömrü olsun annenin, ne güzel alışkanlıkları varmış. Eve kartpostal atma fikri de süper, Eylül'de Yunanistan'a gideceğiz, oradan göndereyim ben de.