11 Eylül 2012 Salı

12 aylık bebeğim neler yapar oldu?


  • 9.8 kg - 79 cm
  • İşaret parmağıyla ilgisini çeken her şeyi şaşırmalı 'aaa' diyerek gösteriyor
  • Lamba nerede? dediğimizde gösteriyor, suyu, mamayı, attayı biliyor, onun haricinde gayet şuursuz biçimde hayatına devam ediyor :)
  • Öp dediğimizde öpüyor canı isterse, ağzını kocaman açıp yanağımıza yapışarak :) :)
  • Akşam 19:30'da yatıyor, sabah 06:30'da kalkıyor. Arada mızıldanmaları oluyor, emzik ile uyumaya devam ediyor, bir kere de uyku arası biberon ile beslenmek istiyor.
  • Sabahları onu ilk kucağıma aldığım an sımsıkı sarılıyor 1 dk. kadar.
  • Mamma, düştü, gitti kelimelerini söylüyor.
  • Bir kaç gün denge antremanı yapsa pıtı pıtı yürüyecek ama korktuğu için tutuna tutuna yürüyor.
  • Öğünlerini püre yapıp veriyorum ama gayet güzel çiğneyebiliyor sevdiği yiyecekleri
  • Eline bilimum eşya götürüp ahizeymiş gibi kullanıyor. Bazen 'alo' benzeri bir şeyler söylüyor. O hali baya yemelik, ısırmalık.
  • İstediği olmadım mı hemen ağlama yöntemine başvuruyor. Genelde serinkanlı olup dediğini yapmamaya çalışıyorum , bazen de kıyamayıyorum onun dediği oluyor. Bu konuda disiplin biraz gelgitli.
  • Su tüketimi oldukça arttı, günde 6-7 sefer yarım yada çeyrek bardak su içiyor.
  • Kucağımdayken hiç tanımadığı biri sevmek isterse bana sıkı sıkı sarılıp, o kişiye gitmek istemediğini belli ediyor.

Hiç yorum yok: