13 Eylül 2012 Perşembe

6. Beyoğlu Sahaf Festivali'ne az kaldı

Bir İstanbullu olarak Eylül'ü ayrı seviyorum.
Şehrin hareketlenmesi, tiyatro salonlarının açılması, arkadaşlarımın tatillerden dönmesi ve özlenmiş olarak buluşma planları yapılması gibi bir sürü güzel neden.
Bu seneye bomba gibi bir giriş yapıyorum özellikle, ilerleyen günlerde detaylarını vereceğim. Yıllardır içimde ukte kalan, keşke bunu da yapabilseydim dediğim bol 'öğrenmeli' bir 2013 bekliyor beni.



Neyse konuyu dağıtmayayım, ilk güzel haber BEYOĞLU SAHAF FESTİVALİ. Bu sene 6.sı gerçekleşecek, adres (TRT binası yanı)TEPEBAŞI, tarih 25 EYLÜL. Tam 65 sahaf katılacakmış.

Şimdiden Sanat Notları, İmgeleme ve Biraz Şöyle Biraz Böyle  ile sözleştik bile beraber orada olmak için.



Kendime kartpostal, Engin'e plak, Efe'me de masal kitabı bulmayı umuyorum. Kimbilir şu an aklıma gelmeyen ama görünce heyecanlanacağım daha neler çıkacak karşıma!

14 Ekim'e kadar orada olacaklar, meraklısına duyurulur.

6 yorum:

Elif Ayvaz dedi ki...

O festivalde benim tanıdığım bir sahaf da olacak. Ama o Osmanlıca kitap ve antika kağıtlar satacak.

Dışavurum dedi ki...

Elif Ayvaz, öyle mi? Satın almasam da, antikalara bakmak güzel gelir bana. Muhtemelen o sahafın tezgahını da ziyaret edeceğimdir.

Unknown dedi ki...

hangi gün gideceksiniz, hangi gün?
ilk günü mü?

Dışavurum dedi ki...

Banyo Suyu, hiiii yoksa sen de mi gelicen??? Netleştirmedik daha, san haber vericem mutlaka maille hangi gün olduğunu. Sen ilk gün mü gidicen?

Unknown dedi ki...

kesin gideceğim de günü bilmiyorum şuanda. bakalım. haber verirsen sevinirim valla.belki denk geliriz.

verba volant dedi ki...

Kanat Atkaya her sene yazar bu festivali, her seferinde hayıflandırır insanı :)