21 Eylül 2012 Cuma

Bebek kitapları

Daha ilk çocuğum olduğu için bazen kendimi ne yapacağını bilemez yada yanlış seçimler yapmış olarak bulabiliyorum.
Mesela Efe doğduğunda aldığım 'masal kitapları' gibi. 3 aylık bebeğe masal okumaya başlayıp, neden dinlemedi ki diye düşünmek ne kadar mantıklı sorarım? :)
Bu sefer yaşına ve ilgisine uygun kitabı bulduk. 1 yaşındaki Efe'nin bu günlerde vakit geçirmekten hoşlandığı aktiviteler arasında kitapları var.





'PEARSON'un kitapları zaten benim için önemli bir yere sahip. Üzerine çok düşünmeden kitabını alacağım yayınevlerinden.

Kitap seçerken şunlara dikkat ettim:
  • Karton kağıttan yapılması. İnce sayfaları yırtması yada ağzına götürüp yemesi kaçınılmaz
  • Renkli olması
  • Görsellerin sade olması
  • Sayfaya dokunduğunda o nesneyi çağrıştıracak materyeller olması. Kedinin tüyü var mesela.

4 yorum:

Nesrin dedi ki...

çok eğlenceli!! maşallah çok tatlı bir çocuğunuz var :)

Unknown dedi ki...

Ben de hep dertleniyorum bu çocuk kitap sevmeyecek mi diye. Nerde ne kağıdı olursa olsun direk yemeye çalışıyor. Geçici bir dönemdir umarım. böyle efe gibi oturup bakacağını hiç sanmıyorum.
Bir de kitaplar çok pahalı geliyor bana.3 kalın sayfaya 10-15 lira çok fazla gibi sanki.o yüzden daha hiç kitap almadım. sahaf festivalini bekliyorum.ordan alacağım ilk kitaplarını :)
ay bir de söylemeden duramıcam bu keltoş büyüdükçe, saçlar uzadıkça nasıl da yakışıklı olmaya başladı yahu.yerim.

tubanne dedi ki...

Paylaşım için teşekkürler,Pearson Kitapları hangi kitapçıda var acaba?Oğlunuz çok yakışıklı maşallah:)

Dışavurum dedi ki...

Nesrin, darısı isteyen herkesin başına diyeyim mesaj olsun :)

Banyo Suyu, kesinlikle pahalı. Çocukla ilgili bariz bir sömürü var bence pek çok üründe. Biz 2 alana 1 bedava kampayasından aldık tanesi 10 TL'ye geldi. Kalın karton kayıda, dergi yada gazeteden hayvan vs. fotosu kesip, yapıştırarak evde de yapılabilir. Ne dersin?
Aynen minnak Efe zaman geçtikçe güzelleşiyor, ben de farkediyorum.

tubanne, E-bebek mağazasından satın aldık, 2 alana 1 bedava kampanyası da vardı. E-bebek internet sitesinde de vardır belki. 'Pearson hayvanlar kitap' diye Google'da aratınca nerelerde satıldığı da çıkar diye düşünüyorum.

Bu arada yayınevi ile herhangi bir ilişkim vs. yoktur, belirteyim. Reklamlarını yapmış gibi oldum :)