8 Eylül 2012 Cumartesi

Eylül'de doğan Hollywood minikleri

Efe gibi başak olan diğer ufaklıklar

Buffy'nin yeri gönlümde ayrıdır. Ally Mcbeal, Lost ve Buffy the Vampire Slayer izlemekten en keyif aldığım dizilerdi.
Sarah Michelle Galler - Charlotte Prinze
Heidi Klum'u da heybetli güzellerden olduğu için seviyorum. Kendim çıtı pıtı olmadığımdan da diyebiliriz.
Heidi Klum - Henry Samuel
Nicole'un babası, Engin ve benim için şarkı yazmış sağolsun. 'Hello is it me you're looking for?'
Nicole Richie - Sparrow Madden
Spice girls zamanı da hazetmezdim Victoria'dan hala da itici gelir sürekli güzel ve ince görünme çabası...
Victoria Beckham - Romeo Beckham
kaynak

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Ah ah Ally McBeal'i ne çok severdim.
Hem kendi saatinde izlerdim hem de gece tekrarını.
Hele Billy'nin öldüğü bölüm. Salya sümük ağlayarak 10 kere izlemişimdir :)
Şimdi olsa yine izlerim.

Bu arada Victoria'ya hep kıldım ben de ama şu yeni doğan kızını taşıma biçiminden sonra iyice kıl oldum. Tek kolla çanta taşır gibi böyle bir acayip taşıyor.çok sinir.

Bir de başaklar ne kadar olağanüstü, ne kadar şahane ne ulvi ne özel insanlar değil mi?
Akıl desen onlarda, hoşgörü, mütevazilik, sanatseverlik, beceriklilik, pratiklik vs.vs.
say say bitmez :)

Dışavurum dedi ki...

Banyo suyu, a haaaa bir başak daha var sanki aramızda? :)
Ahhh ah nasıl da gerçek gibiydi Ally'nin hayatı, unutamadığım biiir sürü sahne var benimde. Ağlamamıştım ama hiç, hayret?

Duygu Senyurek dedi ki...

merhaba blogunu yeni keşfettim
üyenim=)
benim de stil blogum var beklerim
sevgiler