3 Aralık 2012 Pazartesi

Ortalardayokumçünkü

6 yıllık evliliğimde bu hafta 3. Kez taşınacağız. Anadolu Yakası'nın bir ucundan, diğerine yerleşmeye devam ediyoruz. Bakalım bu evde 3 yıldan fazla oturmayı başarabilecek miyiz?

Boya rengi, nakliye işleri, temizlik organizasyonu, doğalgaz açtırma vs. Derken günler birbirini kovaladı. Anlayacağınız bu aralar gezdiğim sergilerdeki nesneler kombilerden, dolaplardan oluşuyor, galeri isimlerine İkea, Koçtaş diyebiliriz.

Efe'nin odası için mavi, yatak odası için lila renk seçtik, bir oda sarı olacak, salon Roma sarısı diye bejimsi bir renk. Hep kesekağıdı, kum beji tonlarını kullanmıştık. Mavi ve lila kısmında çuvallayabiliriz, umarım ortaya korkunç bir renk çıkmaz.
Eğer ortaya çıkan görüntüler gözüme hoş görünürse paylaşırım blogumda da.


Bir de ben Cep Aynası adlı blogu yakın markaja aldım, dekorasyon  blogları içinde gönlümde üst sıralarda!

6 yorum:

Unknown dedi ki...

AA sen anadolu yakasında mısın?
ben hep karşıdasınız diye biliyordum.
Nereye taşındınız?
Hani biz de bir uç sayılırız da acaba bize yakın bir uca mı geldiniz?

Dışavurum dedi ki...

Banyo Suyu, Evet evet doğma büyüme hep Anadolu Yakası'nda yaşadım. Şimdi ise sana baya yakına geliyorum Nes, görüşürüz umarım.

Duygu Yaman dedi ki...

aaa yine mi taşınıyorsunuuzz??
Bu sefer nereyee?şehre mi dönüyorsunuz yoksa şehirden daha da çıkıyor musunuzz??
kolay gelsin valla..ben düşünmüştüm valla nerelerde bu kız diye de sınavların var diye düşünmüştüm.. Sahi sınavlar nasıl geçtii??

Dışavurum dedi ki...

Duygucuğum sana bir türlü dönemedim. Bu hafta taşınalım da sonraki günler hemencik görüşsek ya, Efelerimiz de oynasa beraber, bir haftasonu uzuuuun uzuuunn plan yapalım olur mu?
Sınavlar güzel geçti, aysonu da finallerim var, tekrar öğrenci oldum pek heyeceanlı vede zevkli :)

Duygu Yaman dedi ki...

ok canım siz taşının, yerleşin, güzel bir plan yaparızzz...
Tekrar kolay gelsin sana..sınavlara da iyi çalış.. heyecanlanma.. yanına su ve şeker al;)

CEPAYNASI dedi ki...

cepaynası da bu blogu sevdi:)