30 Ocak 2013 Çarşamba

Yeni iphone bağımlılımız: VINE

Ben bu blogu yıllar önce açarken 'Aman da paylaşmayı ne kadar çok seviyorum, birilerine sesimi duyuraym' diye düşünmüştüm. İçimdeki duyguları da hiç saklayamayıp, yansıttığüm için kendime 'Dışavurum' ismini seçmiştim.
Aradan 4 sene geçti, Facebook, Twitter, Instagram falan derken sevgisini, nefretini, görgüsüzlüğünü, samimi hislerini paylaşmayan kalmadı. Herkes dışavuruyordu yani artık :)

Twitter yeni bir uygulama çıkarttı bugünlerde, adı: Vine. Sadece Apple kullanıcıları tarafından ulaşılabilir. 
İnstagram'ın videolu hali. 6 saniyelik videolarınızı paylaşabiliyorsunuz.
Birbirimizin hayatını didik didik etmeye devam yani :) Merak ederseniz ben 'Seda Asolar' olarak varım.

Iphone'niz yada Ipad'ınız varsa Vine uygulamasını ücretsiz olarak indirebilirsiniz.


Hiç yorum yok: