9 Mart 2013 Cumartesi

80'ler partisi

Eşimin işyerinden bir arkadaşı parti organize etmiş, biz de Efe'yi manevi annem Nunu'ya bırakıp davete icabet ettik.
Ben böyle özenilmiş, üzerine düşünülmüş etkinliklere gitmeye bayılıyorum. Bu partinin konsepti '80'ler' di. Katılan herkesin 80'ler ruhunu yaşatacak şekilde giyinmesi gerekiyordu.
Canım arkadaşım 'Yemekbahane' bana daha önce katıldığı 80ler partisinde giydiği kazak, bilezik, kemer ve küpeleri verdi. Ben de tayt ile görüntüyü tamamladım. Saçlarım ise tabiki Serpil Çakmaklı modeliydi.
Eşim için ise Beyoğlu'nda bulunan 2. el mağazası 'By Retro' dan t-shirt ve gözlük aldık.
Bazı arkadaşlar o kadar özenmiş ve öyle başarılı parçalar bulmuş ki, hatırladıkça hala gülüyorum.

Herkes ne giymiş tek tek paylaşamıyorum, fikir vermesi açısından bazı fotoğraflar:






80'lerin müzikleri falan güzelmiş de, o kıyafetler nediiirrrr??

Haydi biraz anı tazeleyelim :)




veee 1980lerin reklamları :)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir 80'ler partisine davetlisiniz ve o dönemi yaşamadığınız için 80'ler partisi kombininizin nasıl olması gerektiğini bilmiyor musunuz? İşte ilham alacağınız bir yazı: https://www.tarz2.com/80ler-partisi-kombini