22 Mayıs 2013 Çarşamba

Merhabaa!!

Bir şeyler yazasım gelmiyor ama sanki blog benim işimmiş ve yazmazsam işimi boşluyormuş gibi de hissediyorum. Herhalde 4 sene oldu, bir parçam haline gelmiş bu alan.
Neyse.. Gelmişse gelmiş :) Bugünler -oldukça- hızlı geçiyor. Hemen hergün bir arkadaşımla görüşüyoruz, Efe'ye bezi bıraktırmaya çalışıyorum (şans dileyin nolur, benim sabrım ve kararlılığım en önemli nokta sanki?), evimin yakınındaki üniversitenin şenlikleri var oraya gidip güzel konserler dinliyoruz, ders çalışmam gerek haftaya finallerim var hala başlamadım vs. vs.
Birazcık fotoğraf ekleyeyim gitmeden, kalın salıcakla...


Canım Sevda Teyzemin hediyesi, çalışkan cüce
Abimin doğumgünü için ellerimle pasta yapmış olabilirm :)
Bizim bahçede bir ağaç böyle çiçekler açtı, gördüğüm en güzel görüntülerden biriydi, bu kırmızı düğümler  fırça gibi oldu sonradan.
İzmir'den akrabalarımız gelmişti, bir kaç gün İstanbul kazan, biz kepçe idik.
Bir piknik organizasyonu için sabahın köründe yollara düşmüştük, ama değdi!








2 yorum:

sdsss dedi ki...

Daha nice postlara...

Yeşim - Nils Mum dedi ki...

Son pozu çok beğendim. Yalnız tuvalet eğitimi için bravo diyorum. 2 tuvalet eğitimine gittim, ikisinden de çıktığımda seneye dedim:) Seni merakla bekliyor olacağım