1 Temmuz 2013 Pazartesi

Hello

Nasıl dolu dolu geçti 1 ay.
Finallerim vardı, bulduğum her bos anda ders çalıstım. 1 dersten bütünlemeye kaldım (Küçük Gruplar Sosyolojsi) sonra ona calıstım. İzmir'e gittim-geldim. Sanki Çesme'yi de kirletmeye basladık artık... Evimizde misafirler agırladık, bir gun 'yıllardır gormedigim eski bir dostum' aradı görüsmek için,  bahcemizde sohbet ettik -onu ne kadar ozlemisim-, ben akrabaları, arkadaslarımı ziyaretlere gittim.
Hemen hemen her gün 'Gezi' icin icim yandı...
Ahmet Hamdi Tanpınar'ın 'BeŞ Şehir' ktabını okumaya basladım, Cemal Süreyya ve Ahmet Hamdi Tanpınar beni darmadagın edebiliyor. Bir de Özdemir Asaf, bir de Atilla Ilhan, bir de Sabahattin Ali... BeŞ Şehir'deki su cümle mesela: 'Pek az Şey bu kadar acıklı ve güzel olabilirdi'.
Anlatacak cok sey var, biraz foto ile ses vereyim. Artık Google Reader da yok, oysa ne çok kullanıyordum, önümüzdeki günler 'Bloglovin' sagolsun -görüsürüz-.


Haberim yokmus gibi cek panpa







4 yorum:

Duygu Yaman dedi ki...

tuuu nazar degmesin... efe de senin gibi dolu dolu guluyor..:)

Derya dedi ki...

Çok güzel çıkmışsınız, ne güzel gülüşler onlar :) Daha çok ses verin merak ediyoruz sizi :)

Selamlar

naysun dedi ki...

MERHABA SEDA,
HARİKA AİLEN VAR.ALLAH MUTLULUĞUNUZU KORUSUN.SINIF ATLADIN 2. SINIFSIN ARTIK DİYEBİLİRİZ.BAŞARILARIN SONSUZ OLSUN.SERVGİLER

naysun dedi ki...

Merhaba seda,

Çok güzel bir ailen var.Allah mutluluğunuzu,huzurunuzu,sağlığını korusun.Nazarlardan uzak tutsun sizi. 2. sınıfsın diyebiliriz artık değil mi?Başaracağını biliyordum.Ben de senin tavsiyelerine uyarak araştırma yaptım.eylül ayında kayıt olacağım.Facebook 'dan AUZEF sosyoloji okuyan arkadaşlarla tanıştım bana ders notlarını gönderdiler bende şu an notlarla çalışıyorum.bu yıl başlayacağım kısmet olursa.Ben sana yardımın için tekrar teşekkür ediyorum.Sevgilerimle