11 Ağustos 2013 Pazar

Vizyondakilerden 2 tanesi

Sevgili oğlum, 1 hafta babannenlerle vakit geçirmeyi fırsat bilip, seni dede ve babannene adeta iliştirip iliştirip sinemalara, beach'lere gittiğim doğrudur. Ne yapayım oğlum, benim de deşarj olmaya ihtiyacım var. Bugün 2 saatliğine bayram ziyaretine gidecek dedenlerin arkasına bile kattım seni, '-Efe'yi de alıverin diye', canmım benim 'attaa' diye çıktın kapıdan mutlu mesut, ben de hoopp bilgisayar başına. Neymiş bloga 2 kelam edecem. Neyse haftaya yine 7/24 beraberiz, bugünler de böyle olsun ;)

İzlediğim filmlerin ikisi de bilim kurgu. 

 
'World War Z'
Brad Pitt yaşlanmanın hepimiz için geçerli olduğu sinyallerini bu filmde veriyor, kalmamış eski havası. Ayrıca oyunculuğu konuşturduğu bir performans da yoktu. Sıradan bir felaket senaryosu ve güzel aksiyon sahneleri vardı. Efektler kötüydü bence. Dikkat ---Bu cümle spoiler olabilir-- İsrail için güzel bir imaj çizmeye çalışmışlardı ve tabiiki filmin sonunda Amerikalılara büyük bir minnet duymanız bekleniyordu...


'Elysium'
Born serisinin hastasıyım, Matt Damon'un da. Ayrıca District 9 filmi en sevdiklerim arasındadır. Elysium'u da District 9'nin yönetmeni Neill Blomkamp çekmiş. 2154 yılında dünya berbat halde ve Elysium diye refah içinde yaşanan başka bir yapay gezegen var. Sistem eleştirisi var, artık klasikleşti bu konu Hollywood'da, şaşırtıcı... Bizi bir şeylere mi hazırlıyorlar, kıllanmıyor değilim, hadi bakalım hayırlısı.
İlk yarı tempo yüksekti falan bir şekilde idare ettik ama bence kötü bir film olmuş, yakışmadı yapımda ve yayında emeği geçenlerin şanına şöhretine. *Seni seviyorum Matt, lütfen üstüne alınma* Dikkat ---Bu cümle spoiler olabilir-- Ve filmin sonunda bilin bakalım hangi ülke başroldaki iyi adam rolünü kaptı? :)

1 yorum:

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

World war z yinede son zamanlarda 3d olarak iyi bir çekimdi :))) sinemaya giderken animasyon dışında tek izlediğim film olduğu için buna inanmak istiyorum belkide ;)))