31 Ocak 2014 Cuma

2 Tiyatro 'Bütün Çılgınlar Sever Beni' ve 'Öğüt'


Dün akşam ‘Moda Sahnesi’nde Mert Fırat, Aslı Tandoğan ve Volkan Yosunlu’nun oynadığı ‘Bütün Çılgınlar Sever Beni’ adlı oyuna gittik.
Mert Fırat’ı tiyatroda 2. İzleyişim, bir önceki Antonious ve Kleopatra idi. Ben oyunculuğunu beğeniyorum.
Aslı Tandıoğan ise çok hoş bir kız. Ancak hissiz, ruhsuz bir oyunculuk sergiledi bence.
3. karakter Volkan Yosunlu’yu ilk defa görüyorum; gayet iyiydi.
Ağır oyunları sevmeyen, uzun süre tiyatro izlemekten sıkılan insanlar için çok ideal bir seçim bence. Tek perdelik, güncel bir komediydi.



Geçen haftalarda İKSV’nin Şişhane Sahnesi’nde Tiyatro Ekip’in ‘Öğüt’ adlı oyununu izlemiştim.
Uzun zamandır bu kadar güzel bir oyun ,izlemedim. Uzun zamandır DOT’a da gitmediğimi belirteyim ama :)

Tiyatro Ekip’ten güzel işler bekliyorum (performans görüşmesi gibi oldu), takipteyim. Size de Öğüt’ü tavsiye ederim.

Hiç yorum yok: