14 Ekim 2014 Salı

Köylü Ekrem

Bugün öğlen iş arkadaşlarımla yemek yerken içimizden biri 1 soru ile ODTÜ bi şey bi şey mühendisliğini kaçırdığını söyledi. (Bu da klasik hikayedir değil mi?:)) İstanbul'd bir üniversitede Matematik Mühendisliği okumuş. Kimbilir hayatım nasıl değişirdi ODTÜ'yü kazansaydım dedi.
Sonra kendi içimizde konuşmaya başladık, gerçekten okuduğumuz okulla hayatımız ne kadar ilintili. Bence değil! Evet eğer seçme şansım olsa şu an ben de en iyi olduğunu düşündüğümü seçerim ancak bu 'ben'i kısa yada uzun sürede daha iyi bir insan yapar, daha mutlu bir hayat sürerim anlamına gelmez. Bu konu hakkındaki düşüncelerimi ve hislerimi tam aktaramayacağımı farkettim. Yanlız bir Ekrem var ki bizim sohbetimiz sonrası aklıma gelen: Eli öpülesi, saygı duyulası, sohbet edilesi.
O anlatsın isterseniz:

Hiç yorum yok: